Kako zahtevno je ravnanje s strankami v javni upravi in kakšna je pri tem vloga zaposlenih?
RAVNANJE S STRANKAMI V JAVNI UPRAVI - zahtevnost ravnanja s strankami in kakšna je pri tem vloga zaposlenih?
Ravnanje s strankami in vzpostavljanje ter ohranjanje odnosa z njimi je bilo, je in bo vedno zelo pomembno. Izziv pa je, na kakšen način ravnati s strankami, da bodo lahko zaposleni najbolj primerno odgovarjali na zahteve oziroma pričakovanja strank. Ne glede na to, da naj bodo v središču pozornosti zaposlenih v javni upravi zlasti stranke, pa nikakor ne smemo spregledati vloge, drže in počutja zaposlenih, ki ravnajo s strankami. Pri ravnanju s strankami se namreč pušča »čustveni odtis« pri strankah in zaposlenih v javni upravi. Ker težko pričakujemo, da bo stranka izkušena poznavalka osebnosti, je torej uradna oseba v javni upravi tista, ki bi morala stranko razumeti tako dobro, da bo z njo vzpostavila kvaliteten medčloveški odnos oziroma stik in profesionalno ter čustveno zrelo opravila svojo nalogo. Pri tem pa se zastavlja vprašanje, za koga je potrebno torej najprej poskrbeti v javni upravi, da se bo dobro počutil in bo deležen tega, da bo zadovoljen; za stranke ali zaposlene?
Tematika, ki jo naslavljamo na Akademiji javnega sektorja v letu 2022, je izjemno pomembna. Pri iskanju odgovorov, pogledov in razmišljanj nam bodo pomagali različni strokovnjaki in zaposleni v javnem sektorju.
Celotni program dogodka bo povezovala gospa Valentina PLASKAN.
Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavami. K prijavi vabljeni tudi študentje, saj se za udeležbo na konferenci priznajo 3 ure kompetenčnih dogodkov za prakso.
PROGRAM | |
8.30-9.00 | Sprejem udeležencev s kozarcem pijače, skodelico kave |
9.00–9.15 |
Nagovor in uvodni pozdrav - prof. dr. Mirko PEČARIČ, dekan Fakultete za upravo - g. Zoran JANKOVIĆ, župan Mestne občine Ljubljana |
9.15–10.40 |
Pogovor: Pričakovanja strank in kdo naj bo v središču ter za koga je smiselno najprej poskrbeti v javni upravi - stranke ali zaposlene? - g. Boštjan KORITNIK, minister za javno upravo - ga. Marjana BRAVC, direktorica Centra za socialno delo Maribor - prof. dr. Mihael BREJC, zaslužni profesor Univerze v Ljubljani
Moderatorka: ga. Valentina PLASKAN |
10.40–11.00 |
Odmor |
11.00–12.30 |
Pogovor: Zahtevnost dela s strankami in kako opolnomočiti zaposlene, ki delajo s strankami - mag. Bojan BABIČ, načelnik Upravne enote Ljubljana - dr. Katarina KOMPAN ERZAR, predavateljica na UL in psihoterapevtka na ŠRCD - g. Damjan VREČKO, načelnik Upravne enote Celje
Moderatorka: ga. Valentina PLASKAN |
12.30-12.35 |
Zaključni pozdrav - doc. dr. Jernej BUZETI, prodekan za prenos znanja Fakultete za upravo in vodja Akademije javnega sektorja |
12.35 |
Druženje ob pogostitvi in pijači |
Na delavnici, ki jo je za nas organiziral SIC, mi je bilo najbolj všeč, da je predavatelj ves čas iskal stik z udeleženci: vabil nas je k vprašanjem in odgovarjal na naša vprašanja. Take delavnice je treba organizirati čim pogosteje.
Seminar, ki sem se ga udeležila na Fakulteti za upravo (v SIC), lahko le pohvalim: zelo dobra organizacija in vsebina dogodka ter izvajalca. Čestitke!
V SIC so izvedli odlično delavnico – primerna lokacija ter popolna podaja novih znanj. Taka izobraževanja širijo človeku znanje in so učinkovit pripomoček pri delu.
Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.
Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.
Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.